خرید اینترنتی لباس استوک
صنایع دستی
انواع صنایع دستی،شغل خانگی برای مردان،تحقیق صنایع دستی،لیست مشاغل خانگی پردرآمد

خرید اینترنتی لباس استوک
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت ثبت سفارش، خرید، دریافت مشاوره ، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل بفرمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
بازار تاناکورا در طول سال پذیرای مهمانان از سراسر کشور خصوصاً تهران، کرج، تبریز، اصفهان، ارومیه، سنندج، کرمانشاه و سایر شهرهای کشور می باشد. لباس های تاناکورا برای فصول مختلف بوده و در این بازار به فروش می رسد.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در روش فروش به صورت تکه ای به جای فروش لباس کیلویی هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.
خریدار پوشاک استوک به راحتی می تواند محاسبه نماید جنس ها را با چه قیمتی خریداری نموده و با چه قیمتی می تواند بفروشد. در فروش کیلویی این کار خیلی سخت بوده و نیاز به تجربه و دیدن میکس و جداسازی آن دارد.
دسته ای از پوشاک استوک :
با تنوع در جنس، رنگ ، ضخامت و نوع کمربند و همچنین بهترین کیفیت در جنس کمربند استوک در محتمع کیا می توانید به سلیقه خود پاسخ مثبت داده و کمربند مد نظر خود را انتخاب و با ست نمودن کمربند با سایر پوشاک استوک انتخابی خود ستپوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه خود را کامل نمایید .
سخن آخر مدیر فروش :
هدف مجتمع فروش پوشاک استوک ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد ، فروش ما وابسته به رضایت مشتریان می باشد . هر چقدر مشتریان عمده ی ما از این اجناس نتیجه ی بهتری دریافت نمایند بهتر و بیشتر با ما فعالیت خواهند نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 10 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 19:7 :: نويسنده : مدیر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نمونه پایان نامه - دانلود متن کامل با فرمت ورد و آدرس postao.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: